-

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Ebba - 15 november 2013 13:22

Tjaa!


Bloggar typ aldrig :/

I dag har de vart en ganska bra dag..

Snart kommer lollo som ska sova över och så ska vi göra lite grejer!


I onsdags så höll min grupp på att spela in en video med lerfigurer.

Jag vet inte om nån annan av er har gjort de,men de e att man gör lergubar.

Men innan så har vi läst lite om vad de står i barnkonventionen och de är det vi ska göra en film om.


Så får man välja en artickel man vill göra en film om då..med lerfigurer!

Så den blev vi klar med..efter typ 5 timmar ;)


Sen när alla andra e klara och vi har kollat på alla så kmr jag öägga upp min grupps video på youtube

så tänkte att jag kunde lägga ut den här så ni kan få se den..men de blir nog 

inte förens innan jul ni kommer få se den! :)


#musicmondays #justinbieber <3

Presentation


Namn: Ebba
Ålder: 12
Fritid: Musik,Justin Bieber,Selena Gomez,Sjunga
- Belieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din Idol?
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Avicii
 Taylor Swift
 One Direction
 Annat..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar!!

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber

Justin Bieber - Die In Your Arms

-

Sky Blue Bow Tie

-

Elegant Rose

Ovido - Quiz & Flashcards